Media Forest Group
Media Forest England Media Forest Argentina Media Forest Romania Media Forest Israel Media Forest Moldova Media Forest Greece Media Forest Switzerland Media Forest Belgium Media Forest Bulgaria Media Forest South Africa








CREATING HITS 2019
The journey from the first play to number one


Te-ai întrebat vreodată cum o piesă ajunge NR. 1? Poate să pară un algoritm complex care implică metrice și statistici, dar nu este. E mai de grabă un flow organic care începe cu prima zi când piesa este difuzată la un radio, trendsetter-ul, continuă cu alte posturi radio care încep să difuzeze piesa, intră în rotation (5-6 difuzări la 24 de ore), după care intră în heavy rotation (8-11 difuzări la 24 de ore) și se termină când toată țara știe piesa.

Fiindcă anul este încă în curs, nu putem știi exact câte No. 1 vor fi până la finalul anului, dar putem descoperi împreună evoluția industriei muzicale din România. Îți vom arăta printr-o serie de grafice cum a evoluat fiecare piesă la radio și la TV timp de 20 de săptămâni de la lansare, iar la final vom afla care este trendsetter-ul pe Radio și Label-ul care a generat cele mai multe hituri.


2017 2018 2019



  1. IOANA IGNAT FEAT. EDWARD SANDA - ÎN PALMA TA
  2. ANTONIA FEAT. ERIK FRANK - MATAME
  3. CARLA'S DREAMS - LUNA
  4. JUAN MAGAN FEAT. HYENAS, MOHOMBI, YASIRIS - CLARO QUE SI
  5. THE MOTANS FEAT. IRINA RIMES - POEM
  6. SPIKE - SALCÂMII
  7. FLORIANRUS FEAT. MIRA - STRĂZILE DIN BUCUREŞTI
  8. KILLA FONIC FEAT. CARLA'S DREAMS - BAMBOLINA




TRENDSETTER 2019: to be announced

TOP LABEL 2019: to be announced